Εκπτώσεις εώς και 50%

Δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 80€

Επιστροφή Ελαττωματικών Προϊόντων & Επιστροφή Χρημάτων

Η επιχείρησή μας ελέγχει προσεκτικά κάθε παραγγελία πριν την αποστολή της. Παρ’ όλα αυτά, στην απίθανη περίπτωση που παραλάβετε προϊόν ελαττωματικό ή κατεστραμμένο, εφαρμόζονται τα εξής:
Δήλωση Ελαττώματος
Ο πελάτης οφείλει να επικοινωνήσει μαζί μας εγγράφως (μέσω email) εντός 48 ωρών από την παραλαβή του προϊόντος, περιγράφοντας το πρόβλημα και αποστέλλοντας συνοδευτικές φωτογραφίες.
Έλεγχος & Επιβεβαίωση
Μετά την παραλαβή της αναφοράς, το κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει την επιστροφή του προϊόντος προς έλεγχο. Εφόσον διαπιστωθεί ότι το προϊόν είναι πράγματι ελαττωματικό ή μη σύμφωνο με την παραγγελία, εφαρμόζονται τα παρακάτω:
Επιλογές Αντικατάστασης ή Επιστροφής Χρημάτων
Ο πελάτης δικαιούται, κατόπιν συνεννόησης, μία από τις παρακάτω επιλογές:

Αντικατάσταση του προϊόντος με νέο, χωρίς καμία πρόσθετη επιβάρυνση.
Έκδοση εκπτωτικού κουπονιού ίσης αξίας για μελλοντική αγορά.
Επιστροφή του συνόλου ή μέρους του ποσού, σε περίπτωση που η αντικατάσταση δεν είναι δυνατή (π.χ. λόγω έλλειψης αποθέματος). Η επιστροφή γίνεται με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε στην αρχική συναλλαγή.

Σε περίπτωση Επιστροφής και Αντικατάστασης του προϊόντος με νέο θα πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα :
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε την παραγγελία , έχετε την δυνατότητα να το κάνετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που παραλάβατε την παραγγελία σας.
Tο προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί με την συσκευασία που σας είχε αποσταλεί, προς αποφυγή φθοράς κατά τη μεταφορά του. Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστραφούν στην αρχική κατάσταση στην οποία σας παραδόθηκαν , χωρίς να έχουν αλλοιωθεί, τροποποιηθεί ή χρησιμοποιηθεί. Δεν είναι απαραίτητη η αποστολή της απόδειξης, καθώς σας έχει σταλεί ηλεκτρονικά.
Το προϊόν θα πρέπει να αποσταλεί στην εταιρία μας με την εταιρία courier (Γενική Ταχυδρομική) με την οποία παραλάβατε το προϊόν . Σε περίπτωση αδυναμίας αποστολής με την ίδια εταιρία courier επικοινωνήστε με το κατάστημα προκειμένου να αποσταλεί με άλλη εταιρία. Η επιστροφή θα πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που παραλάβατε την παραγγελία σας..Το πακέτο θα αποσταλεί στην αποθήκη του Ε-eshop μας και στη διεύθυνση Ισραηλ 10 . Σε περίπτωση που το προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό ή έχει αποσταλεί λανθασμένο, η επιχείρησή μας αναλαμβάνει πλήρως το κόστος επιστροφής και εκ νέου αποστολής του προϊόντος. Ο πελάτης ενημερώνεται για τη διαδικασία και λαμβάνει σχετικές οδηγίες και τον τρόπο επιστροφής.Στη χρεωστική/πιστωτική σας κάρτα,σε περίπτωση που η πληρωμή της παραγγελίας γίνει μέσω αυτής

Στον τραπεζικό λογαριασμό που έχετε αποστείλει σε εμάς μέσω email και σε περίπτωση που η πληρωμή της παραγγελίας έχει γίνει με αντικαταβολή.
Η συσκευασία θα πρέπει να είναι ακέραιη και χωρίς οποιεσδήποτε φθορές και σχισίματα

Περιπτώσεις που δεν θεωρούνται ελαττώματα

Δεν θεωρούνται ελαττωματικά τα προϊόντα που:

Έχουν αλλοιωθεί λόγω κακής χρήσης ή αποθήκευσης από τον πελάτη.
Προκαλούν ατομικές αντιδράσεις ευαισθησίας ή αλλεργίας (δεν θεωρούνται ελάττωμα).
Είναι δώρα ή δωρεάν παροχές εκτός κύριας παραγγελίας (πιθανές ατέλειες δεν καλύπτονται).
Εμφανίζουν μικρές διαφορές στη συσκευασία ή στην απόχρωση σε σχέση με τις φωτογραφίες του ηλεκτρονικού καταστήματος (οι εικόνες είναι ενδεικτικές).

Σε περίπτωση που το προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό ή έχει αποσταλεί λανθασμένο, η επιχείρησή μας αναλαμβάνει πλήρως το κόστος επιστροφής και εκ νέου αποστολής του προϊόντος. Ο πελάτης ενημερώνεται για τη διαδικασία και λαμβάνει σχετικές οδηγίες και τον τρόπο επιστροφής.